Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-11-12
Du behöver inte längre koka vattnet
Vi har nu fått svar på alla vattenprover. Vattnet är tjänligt och du behöver inte längre koka vattnet. Vi behöver fortfarande hjälpas åt att spara på vattnet.
Länk

Idrott, motion och friluftsliv

I Forshaga kommun finns flera idrottsanläggningar
för sporter inomhus och utomhus.
Du kan gå och springa i våra motionsspår i naturen.
Det finns stigar och vandringsleder.

Det finns badplatser med stränder
som kommunen sköter om.
Klarälvsbanan går genom kommunen.
På Klarälvsbanan kan du gå, cykla eller åka inlines.

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2017-09-29