Till starsidan
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

Skolområde Forshaga Lärcenter

På Forshaga Lärcenter kan barn och vuxna studera.
Vi har också svenska för invandrare, SFI.
Föreningar och du som bor i kommunen
kan hyra våra lokaler.
Här finns grundskola, musikskola och idrottsskola.
 
Forshaga Lärcenter ligger på Malmgatan 2 i Forshaga.
Postadressen är:
Box 93
667 22 Forshaga
Vill du veta mer kan du ringa ledningen för skolan:
Klicka på namnet så kan du skicka e-post till personen.

Sofia Fougstedt, rektor
Telefonnummer 054-17 21 01

Maria Johansson, rektor förskoleklass-åk 6
Telefonnummer 054-17 22 44

Tobias Olsson, skoladministratör
Telefonnummer 054-17 22 40

 

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: