Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-09-16
Asfaltering
Med början måndag 16 september asfalterar vi vissa gator, gång- och cykelvägar i Forshaga och Deje. Under arbetet kan det vara problem med framkomlighet. Följ skyltning och ta det försiktigt.
Länk

Vad kostar förskolan?

Föräldrar betalar för att ha sitt barn i förskola.
Kommunen räknar ut priset
efter vad barnets föräldrar tjänar tillsammans.
Om föräldrarna inte betalar räkningen i tid
får barnet inte komma tillbaka till förskolan.

Om barnet har varit sjukt i mer än en månad
och inte varit på förskolan
kan du få tillbaka avgiften.
Du ska visa läkarintyg på att barnet varit sjukt.

Ska ditt barn sluta i förskolan
ska du säga till två månader innan.  

Så här mycket kostar förskola:

Barn 1 3 % av vad föräldrarna tjänar, högst 1 425 kr
Barn 2 2 % av vad föräldrarna tjänar, högst 950 kr
Barn 3 1 % av vad föräldrarna tjänar, högst 475 kr

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2019-01-23