Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-09-16
Asfaltering
Med början måndag 16 september asfalterar vi vissa gator, gång- och cykelvägar i Forshaga och Deje. Under arbetet kan det vara problem med framkomlighet. Följ skyltning och ta det försiktigt.
Länk

Öppna förskolan

Öppna förskolan är för barn mellan 1 och 5 år
och deras föräldrar som inte arbetar eller studerar.
Föräldrarna är där tillsammans med sina barn.


Det finns personal.
Det är gratis.

Öppna förskolan är öppen:

Måndag klockan 10-13

Onsdag klockan 13-16

Fredagar klockan 11-15. 

Babycafé

Föräldrar med barn från 0 till 1 år kan komma på Babycafé.
Det är gratis och det finns personal.


Babycafé är öppet

Onsdagar klockan 10 och 13.

Öppna förskola och Babycafé finns
i Familjecentrums lokaler på Järnvägsgatan 27
i Forshaga.

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2019-09-11