Till starsidan
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

Öppna förskolan

Öppna förskolan är för barn mellan 1 och 5 år
och deras föräldrar som inte arbetar eller studerar.
Föräldrarna är där tillsammans med sina barn.

Öppna förskolan har semesterstängt och öppnar igen 15 augusti 2022.


Det finns personal.
Det är gratis.

Öppna förskolan är öppen från 15 augusti:

Måndagar klockan 9-12

Tisdaga klockan 9-12

Onsdagar klockan 13-16

Fredagar klockan 9-12 utomhus

Babycafé

Föräldrar med barn från 0 till 1 år kan komma på Babycafé.
Det är gratis och det finns personal.


Babycafé är öppet

Onsdagar klockan 930-1200

Öppna förskola och Babycafé finns
i Familjecentrums lokaler på Järnvägsgatan 27
i Forshaga.

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: