Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-09-20
Vägarbeten 23-27 september
Vecka 39 fortsätter vi att asfaltera och vi börjar även hyvla enskilda grusvägar.
Länk

Buss, tåg och flyg

Riksväg 62 går genom Forshaga kommun från söder till norr.

Det är 20 kilometer till Karlstads centrum från Forshaga.

Det är 35 kilometer till Karlstads centrum från Deje.

Värmlandstrafikens bussar nummer 600, 601, 602 och 660 kör i hela kommunen. Buss 660 är nattbuss.

Från Östra Deje till Forshaga går buss nummer 612.

Du som har rätt till färdtjänst eller
du som vill åka till en vårdinrättning
kan åka med buss nummer 650 till sjukhuset i Karlstad.
Beställ resan på telefonnummer 0771-32 32 00.
Du kan beställa resan måndag till fredag 07.00-16.00.

Med tåg kan du åka från Kil och Karlstad.
Flygplats finns söder om Kil,
mellan Kil och Karlstad,
ungefär 15 kilometer från Forshaga.

Här hittar du tidtabeller och kan söka avgång hos Värmlandstrafiklänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2019-06-14