Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-09-16
Asfaltering
Med början måndag 16 september asfalterar vi vissa gator, gång- och cykelvägar i Forshaga och Deje. Under arbetet kan det vara problem med framkomlighet. Följ skyltning och ta det försiktigt.
Länk

Räddningstjänsten

Räddningstjänsten arbetar åt kommunen.
De släcker bränder och hjälper till vid stora olyckor.
I Forshaga kommun finns 2 brandstationer,
en i Deje och en i Forshaga.
Brandmännen ska kunna lämna stationen inom fem minuter
när något händer.

Du ringer SOS Alarm

på telefonnummer 112

Vi finns på Rinmansgatan 1 i Deje
och på Framgårdsvägen 4 i Forshaga.
Telefonnummer till stationerna: 054-29 70 00
E-post skickar du till
raddningstjansten@karlstad.se

Webbplats: www.raddningkarlstad.selänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2019-08-13