Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-11-12
Du behöver inte längre koka vattnet
Vi har nu fått svar på alla vattenprover. Vattnet är tjänligt och du behöver inte längre koka vattnet. Vi behöver fortfarande hjälpas åt att spara på vattnet.
Länk

Räddningstjänsten

Räddningstjänsten arbetar åt kommunen.
De släcker bränder och hjälper till vid stora olyckor.
I Forshaga kommun finns 2 brandstationer,
en i Deje och en i Forshaga.
Brandmännen ska kunna lämna stationen inom fem minuter
när något händer.

Du ringer SOS Alarm

på telefonnummer 112

Vi finns på Rinmansgatan 1 i Deje
och på Framgårdsvägen 4 i Forshaga.
Telefonnummer till stationerna: 054-29 70 00
E-post skickar du till
raddningstjansten@karlstad.se

Webbplats: www.raddningkarlstad.selänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2019-08-13